Masakan - Kuih Muih

Share

Assalammualaikum WBT dan selamat petang semua, hari ni ros nak kongsikan dengan semua pelawat BSM menu minum petang kami semalam, tak tau lah angin taifu mana melanda, ros ade tenaga buat roti jala, pizza, donut mayo serta kari ayam, roti jala tu pun ros buat guna 1kg tepung, penat juga nak menjalanye, berdiri kan, nasib baik ade adik ros tolong sekali, cepat je siap, kebetulan ade anak buah datang semalam, tu yang rajen nak menjamu tu, resepi dah pernah ros letak dah, doh pizza dan donut mayo tu, yang tak letak lagi, kari ayam dan roti jala je, esok lusa nnt ros tulis resepinye ye, berserta gambar macam mana roti jala tu boleh jadi macam tikar, mungkin ade yang dah tau, dah ade juga tak, oklah selamat jamu mata dengan semua menu yang telah selamat masuk perut ni, kalau teringin boleh buat sendiri ya.

roti jala tikar alakazam...

esok ros akan letak step by step mcm mane buat roti jala ni ye

kari ayam

mozarella cheese perfect italiano, mavelesss cheese ni tau......

pizza sate supreme sebelum dibakar...RESEPI DOH PIZZA DI SINI

siap bakar dah...semerbak aroma sate ayam tu...

pizza sosej perfect italiano

panas-panas potong, bertali cheese nye tu...sedap....lembut..gebus..

donut mayo yang bam bam...hihihi..RESEPI DI SINI

Nota: semua ni habis petang tu juga, dapat jugaklah kasi diaorang tapau bawak balik, semua dok tanya camne nak buat roti jala tikar tu...heheehehehe...

Share

 

Comments  

 
+2 #4 2011-07-09 13:02
Quoting za uci:
cepat la lang, camne nak anyam roti jala tu..

tu kt atas tu, nnt try tau
Quote
 
 
+1 #3 2011-07-09 13:02
Quoting Mas:
hmmmmm...memang rajinnnn adikkk sorang ni...
ligattnya didapur....
kak mas dah terliur nengoknya....

salam kak mas, tu lah kan klu dekat buleh makan sorang sikit kan heeeeegeee
Quote
 
 
0 #2 2011-07-01 11:31
cepat la lang, camne nak anyam roti jala tu..
Quote
 
 
0 #1 2011-06-30 17:58
hmmmmm...memang rajinnnn adikkk sorang ni...
ligattnya didapur....
kak mas dah terliur nengoknya....
Quote
 

Add comment


Security code
Refresh